OSOCIALA JÄVLAR

Är det bara jag som är pigg?
Jag vill att Ellie ska komma .
Sandra älskling fyller år på lördag , jag ska köpa presenter till henne imorgon ,  suck that :)
Jag ska INTE lägga mig än , för jag är pigg som satan .
Men man tycker ju liksom att folket borde vara vakna eftersom det inte är nån skola imorgon liksom .. osociala jävlar :) 
Sen vi hördes sist har jag druckit massa vatten , tagit en ipren , ätit middag , varit inne på plejjan & fejjan , duschat .. ja .
Ganska mycket .
Jag kände mig så jävla ofräch .
Gick runt i ett natt linne & oborstat trassligt hår .
Usch!
Och sen hade jag inte duschat sen i tisdags kväll . Jag känner mig ofräch om jag inte duschar varje dag .
Nu är jag reeeen .
Ska fortsätta att störa folk .. om du har otur kanske jag ringer och väcker dig :D

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0