HOMEWOOORKS = INGEN TID KVAR TILL ANNAT -.-'

Hej små babys .
Sorry att det inte blir så mycket bloggande , hinner inte denhär veckan .
Idag var jag i skolan , det började med idrott , hinderbana .
Sen hade vi språk , matte , lunch , engelska & sist svenska .
Efter Matten gick Emelie hem , hon mådde dåligt , och ni behöver inte veta varför små challare .
Men iaf så fick jag & jessica vara ensama då , det va kul , men det är tomt när inte Emelie är meee .
Hoppas hon kommer imrn!

Det är mycket läxor ..
Jag har gjort NO läxan , So läxan , Svenskan kommer nog ta mig ett par timmar ..
jag måste ren skriva Boken om mig som man skulle vara klar med idag + att rita en fram & baksida -.-'
Och jag måste göra engelska läxan till imrn också , shiiit!
jag gör alltid läxorna i sista minuten!
men herregud , vi fick liksom engelskaläxan igår eftermiddagen , så fuck off till den om jag inte trycker in alla glosor i huvet!
Men nu måste jag plugga som ni märker!
Jag säger bara en sak : JAG HATAR SKOLAN + HOMEWORKS
Skicka inga sms att jag ska logga in på datorn , för svaret är nej , jag hinner inte . Måste plugga .
Så nu behöver ni inte säga de :)

Ps . Vi får bara ha 4 läxor i veckan med gott om tid för våran mentor , men denhär veckan kommer vi ha
5 läxor med för liten tid att göra dom och mycket i varje ämne -.-'
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

altså,din blogg är så äckligt dålig så det är inte sant!skriv mer eller ta bort skiten fitty

2009-10-26 @ 19:55:39
Postat av: sofia

dålig blogg!

2009-11-02 @ 18:13:41
URL: http://prinsessbakelser.blogg.se/
Postat av: Malin

Men läs inte då horunge?

Jo tack Sofia , jag vet att det är du som har skrivit båda kommentarerna .. din blogg är inte s¨å speciellt mycket bättre så fuck off slyna!

2009-11-15 @ 19:48:29
URL: http://onlymno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0