Hejhej (a)

Hej bloggen .
Allt bra mer er?
Jag vaknade precis ,
Med mig är det bättre .
Jag ska nog ner till forum sen , fast jag tror inte det för jag kanske ska in och möta farmor och snacka med henne , så jag kanske kan köpa presenter till Sandra i stan istället .
Haha så ingen liten bloggläsare ser vad jag köper i stan och går och tjallar till henne . Haha , nej jag litar på er (a) .
Snart kommer pappa & hans flickvän hem , och så ska 2 gubbar komma från HSB , ett företag som äger domhär lägenheterna . Dom ska kolla så allt står rätt till i väggarna & taket och allt .
Jag trodde dom skulle kolla i rummen & kolla så vi sköter allt först , men som tur var nej . :)

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0