Hej jag svullar ipren!

Hej tweens . §

Ligger i sängen med mitt rosa nattlinne & med mina vita tofflor . Ligger och värmer mig på min stora kärlek " mitt älskade överkast " . Nicenice .
För dom som undrade när jag somnade igår , jag fick ett sms av nåt jävla nummer som jag inte kände igen inatt , det kom 03.34 &då var jag vaken och jag somnade typ 10 min efter det . Sen vaknade jag sju och blev hungrig som fan , jag har ju inte ätit nåt sen i tisdagskväll :O , men jag åt en mandarin till frukost idag .
Idag ska jag vila , för jag orkar inte ligga i sängen hela dan imorgon också .. vem pallar?
Jag är ledig imorn , och jag hade ju tänk köpa presenter till Sandra imrn .. så denhär jävla huvudvärken ska inte förstöra nåt . Men nu ska jag ta en ipren och lägga mig :) , tänk på att jag bara har slaggat i 3-4 timmar inatt . :)

puss töntar
´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0