FITT-BANKOMATKORT

Hej fjortisar, emos , nördar , normala , söta , snygga , sexiga & glada människor .
Har varit i skolan , vi har kort dag på måndagar , så fuckat skönt! Är hos mamma , när jag kom hem från skolan åt jag hamburgare . Sen ringde Emelie & Jessica <3 och kollade så jag levde! :D dom är sköna dom :)

Gick ner till konsum nyss och försökte få ut pengar på mitt bankomat kort , men fittkortet vill inte .
Så det blir inget för mig att åka till mölnvik och köpa present till Sandra , hon fyllde år i lördags ju .
Men den kommer så fort jag får ut pengar från mitt bankomat kort .
Det kan iaf inte vara tomt för jag har typ tagit ut 200 från det , och jag hade 400 så fuck no!

pussar schteekisar!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0