Ny diet + träning!

Hej sskitunges fans , haha .

Lyssnar på på musik .. är inne på fejjan & plejjan .
Jag vill också va med på 50 - talsdagen , fan vad kul jag , emelie & jessica skulle haft det . Men så fick man huvudvärk & en kommande förkyldnin på det ist . Tack .. jag ber om ursäkt för att jag finns . :D
Jag ska börja en ny diet .
Look at this! 

Måndag morgon  : börjar dagen med en kaffe .
Måndag förmiddag : en 60 % grönsaker 40 % mat + ett glas vatten .
Måndag eftermiddag : ingenting
Måndag kväll : 50 % grönsaker , 50 % mat + ett glas vatten

Tisdag morgon : börjar dagen med kaffe + macka med ost utan smör .
Tisdag förmiddag : 100 % grönsaker + ett glas mjölk
Tisdag eftermiddag : en frukt
Tisdag kväll : 30 % grönsaker 70 % mat

Onsdag morgon : börjar dagen med ett glas apelsinjuice
Onsdag förmiddag : 60 % mat 40 % grönsaker + ett glas vatten
Onsdag eftermiddag : en frukt
Onsdag kväll : 50 % mat 50 % grönsaker + ett glas vatten

Torsdag morgon : börjar dagen med kaffe
Torsdag förmiddag : 30 % mat 70 % grönsaker + ett glas mjölk
Torsdag eftermiddag : ingenting
Torsdag kväll : Pasta , det innehåller kolydrater!

Fredag morgon : börjar med kaffe + påtår
Fredag förmiddag : 80 % grönsaker 20 % mat + ett glas vatten
Fredag eftermiddag : ingenting
Fredag kväll : 85 % mat 15 % grönsaker + ett glas läsk

Lördag morgon : en macka utan smör och nåt pålägg + kaffe
Lördag förmiddag : 60 % mat 40 % grönsaker + ett glas fläderblomssaft
Lördag eftermiddag : ingenting
Lördag kväll : 80 % mat 20 % grönsaker + ett glas vatten
Godis : Ben&Jerry´s + ett glas läsk

Söndag morgon : en macka utan smör + pålägg och en kopp kaffe
Söndag förmiddag : 20 % mat 80 % grönsaker
Söndag eftermiddag : Nyttigt naturgodis
Söndag kväll : 60 % mat 40 % grönsaker .




Kommer köpa mortioncykel snart , skiter i om det är tråkigt . Jag cyklar inte för att ha kul bitches ! >.<
Men innan jag får en , ser mitt träningsschema ut såhär :

Måndag :
Ut och springa 40 minuter + 50 situps .

Tisdag : Har en yogamatta + dvd skiva där det är en tjej som hjälper än med ett yoga pass .
Så då blir det ett yoga pass för mig del på 1 timme .

Onsdag : Ut och springa 40 min , 40 situps .

Torsdag : Viliodag

Fredag : Ut och spring 30 min ,  30 situps .

Lördag : Yogapass

Söndag : BRÄNNA KALORIER från helgen . Ut och spring 50 min , 80 situps .

Jag kommer hålla igång såhär i nåra veckor & se om jag blir smalare + får bättre självförtroende .
Sen trappar jag ner när jag får igång konditionen och allt .

Jag börjar från träningsschemat nästa vecka eftersom att jag är sjuk , men matschemat börjar idag när jag äter lunch .

Ps. Kommentera gärna om du vill prova dehär och ändra på din vardag & dina vanor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0