Dom två bästa personerna i mitt liv .

Dom två bästa i mitt liv är Mamma & Pappa .
Jag förstår inte hur vissa kan klara sig utan dom .
Dom som klarar det , tycker jag är enormt jävla starka .
För jag skulle aldrig klara ett liv utan två stycken .
Mina två händer är gjorda för att hålla dom två i varsinn hand .
Dom är mitt allt , om jag sitter och gråter , så är det alltid dom som sätter sig och håller om än , och då känns allt bättre . Dom har nån slags energi i sig som sprider energin in i hjärtat . Jag förstår inte hur vissa kan vara så låga . Om man inte får det man skulle vilja ha , så kallar man dom vidriga saker .. varför?
Tror man att man får mer för det eller?
Jag ska aldrig mera bli förbannad på dom för nån liten töntig skitsak som bara försvinner .
För dom är inte värda att ta skit från sina barn för så mycket dom har gjort för än . Alla gör verkligen inte såhär , men asså dom som gör det tycker jag kan ta åt sig jävligt mycket .
Tänk igenom vad ni gör mot dom .. även om du är helt säker på att du behandlar dom perfekt . Så tänk efter .
Hur behandlar jag dom? Visar jag dom att jag älskar dom så mycket som jag faktiskt älskar dom?
Jag benhandlar mina föreldrar bra , och jag säger att jag älskar dom flera gånger om dagen om jag ska vara helt ärlig . Dom är en jävligt stor del av mig . Vissa skämms av att säga: " jag får inte för mina föreldrar " , " jag älskar mina föreldrar " och sånt , om inte dina vänner accsepterar det , så har man fan inga riktiga vänner som har egna känslor för sig själv , och kan förstå andras känslor . Många familjer bland annat min , har regler . Dom måste även vännerna accseptera dom , annars kan man fortfarande inte kalla dom vänner . 

Jag älskar er Mamma & Pappa , bloggläsare , alla vänner & såklart älskade bästavänner!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0